Noteikumi un nosacījumi

Noteikumi un nosacījumi:

1.Tīrīšanai pieņem visus paklājus, kuriem var piemērot PĀP servisam pieejamos tīrīšanas veidus un tehnoloģijas.

2. Tīrīšanai netiek pieņemti paklāji, kuru stāvoklis ir kritisks un nav iespējams veikt tīrīšanas, restaurēšanas vai labošanas darbus:
● pilnībā kožu sagrauzts paklājs, kuram nav iespējams piemērot labošanas vai restaurēšanas darbus.
● nestandarta veida paklājs (kokosa, aitādas, dekoratīvie roku darināti un citi līdzīgi paklāji) kuram nevar piemērot tīrīšanas veidus un tehnoloģijas.
● sapelējis un nolietots paklājs.

3. PĀP serviss nodrošina:
● katra paklāja materiālam atbilstošu tīrīšanas veidu, līdzekļu un tehnoloģiju pielietojumu,
● paklāja tīrīšanu no 4-5 darba dienām, izņemot gadījumus, kad klients tiek informēts par tīrīšanas laika pagarinājumu,
● laicīgu klienta informēšanu par paklājam nepieciešamajiem remonta vai restaurēšanas darbiem,
● kurjeru, ja nepieciešama paklāja paņemšana un piegāde,
● ekspress tīrīšanu, kas nodrošina paklāja tīrīšanas laiku līdz 24h, ar 50% piemaksu no kopējās pakalpojumu summas,
● meistara izsaukumu uz objektu, gadījumos, kad jātīra ieklātais grīdas segums un to nav iespējams atvest uz tīrīšanas cehu

4. PĀP serviss nenodrošina:
● paklāju glabāšanu,
● ja paklājs netiek izņemts 3 darba dienu laikā no brīža, kad klients ir informēts par tīrīšanas izpildes datumu - klients maksā glabāšanas naudu 2 EUR dienā par katru nokavēto izņemšanas dienu. Ja paklājs netiek izņemts 1 mēneša laikā no paklāja tīrīšanas izpildes datuma, PĀP serviss to izlieto pēc saviem uzskatiem - iznīcina, nodod labdarības iestādēm, u.tml.

5. Klienta pienākumi:
● informēt par paklāja esošo stāvokli,
● laicīgi izņemt vai pieņemt paklāju no PĀP servisa telpām vai kurjera,
● informēt PĀP servisu, ja kāda iemesla dēļ klients nevar laicīgi ierasties vai pieņemt paklāju no kurjera.

6. PĀP serviss neatbild par paklāju tīrību un tīrīšanas rezultātiem ja ir:
● slēpti defekti un bojājumi, kuri tiek atklāti tīrīšanas procesā,
● pelējuma traipi,
● paklāju malu noirums,
● paklāja saraušanās vai izstiepšanās,
● caurumi, kas paklāju tīrot var kļūt lielāki,
● līmētas pamatnes vai malu atlīmēšanās,
● krāsas izplūdums un līdzīgi iemesli.
● paklāji ar dekoratīviem elementiem.
● urīnakmens un ūdens traipi,
● nepatīkamas smakas, kuras palikušas pēc tīrīšanas un dezinfekcijas rezultāta.

7. PĀP neatbild par tīrīšanas rezultātu gadījumos, kad klients pats ir mēģinājis paklāju tīrīt saviem spēkiem.

8. Pretenzijas par paklāju tīrīšanas kvalitāti tiek pieņemtas 3 dienu laikā no paklāja saņemšanas brīža. Ja pasūtījums izpildīts nekvalitatīvi PĀP serviss tīra un mazgā atkārtoti bez maksas, izņemot gadījumus, kad klients tiek informēts par tīrīšanas rezultātiem telefoniski vai saņemot paklāju un izdarot attiecīgo ierakstu pieņemšanas kvītī.

Aprēķināt paklāju tīrīšanas izmaksas
Pasūtījuma forma

Mūsu darba laiks:

P. - Pk.

9:00 līdz 18:00

Adrese: Cementa iela 12, Rīga

Paklāju tīrīšana un labošana

Seko mums